Giving: reclama care a amutit lumea

GivingMulte reclame, foarte multe reclame sunt atat de bine realizate, fiind duse de catre realizatorii lor atat de aproape de perfectiune, incat te fac sa exclami “Wow” fata de realizarea artistica, sau “Vreau si eu!” fata de produsul promovat.

In acelasi timp putine reclame, foarte putine reclame ating si corzile sensibile din inima ta, facandu-le sa vibreze atat de puternic incat produsul ori serviciul promovat trec pe planul al doilea. Explicatia este simpla: sunt putini, foarte putini advertiseri care urmaresc prin reclamele lor sa atinga inima in detrimentul buzunarului. Atingerea sufleteasca nu poate fi contorizata in sunetul banilor, vanzarile da. Momentul deciziei devine crucial pentru ca dintre variantele propuse de agentia de prublicitate trebuie aleasa doar aceea care va aduce cei mai multi bani, cel mai repede. Sa nu uitam ca si realizarea reclamei costa, si inca mai mult difuzarea ei.

Din cand in cand insa mai scapa si cate-o reclama de suflet, o reclama din-aceea care te face sa se uiti la ecranul televizorului pur si simplu fara sa clipesti, asteptand continuarea, finalul, pentru ca apoi sa ramai mut. Pur si simplu mut. Pentru ca inima nu vorbeste. Ea simte. Inima nu cere. Ea da.

Iata mai jos o astfel de reclama, realizata si difuzata de catre o companie de telecomunicatii din Thailanda, dar ce spunem, de cea mai mare companie de telecomunicatii din Thailanda, True Corporation, un operator de servicii de televiziune sub brandul True Visions, Internet sub numele True Internet si telefonie mobila sub umbrela True Move. Astfel de operatori se gasesc si pe la noi in Romania dar niciuna dintre reclamele lor de pana acum nu a reusit sa atinga nivelul emotional la care ajunge reclama True Move de mai jos si care este apreciata nu doar de oamenii de publicitate ci chiar si de specialistii de la Hollywood care sugereaza ca aceasta reclama TV ar trebui studiata in toate scolile de film din lume datorita faptului ca este nici mai mult nici mai putin decat o capodopera emotionala si emotionanta in acelasi timp.

Va las s-o vedeti, nu ne mai auzim dupa aceea pentru ca sunt sigur ca vom fi muti, cu totii.

Pentru cei pasionati de publicitate iata un catalog de sloganuri utilizate de brandurile romanesti si straine de-a lungul timpului.

 


 
Ti-a placut? Arata-l si prietenilor: