Unde ma aflu?!?

Geniala, de-a dreptul geniala ideea avuta de catre un provider de Internet din Italia, de a-si promova serviciile, in special viteza de acces la net oferita clientilor sai, in felul in care poti vedea mai jos. Sa iei o statie intreaga de metrou si sa o transformi in totalitate ca si cum ar fi nu din Milano ci din Tokyo, sa o populezi cu japonezi sadea, de la gheisele care intampina pasagerii garniturilor de metrou pana la gardianul care supravegheaza usile trenului, de la chioscul de ziare si reviste japoneze la reclamele postate de-a lungul peretilor statiei si ecranul imens ce difuzeaza imagini cu specific japonez, de la mesajele announcerilor din metrou pana la harta sistemului subteran de transport din Tokyo afisata in interiorul statiei, totul a fost pregatit atat de bine incat pasagerii au ramas uluiti de ceea ce li se intampla.

Este vadit caracterul viral al acestei actiuni, din locatia aleasa, de asemenea din momentul ales pentru desfasurarea actiunii, rezultatul final fiind unul impropriu pentru a fi difuzat la TV in calupurile de reclame cat mai ales lasat liber sa se raspandeasca din gura in gura, de asemenea sa se desfasoare pe net si sa arate imensa putere a online-ului si a viralitatii.

Statia de metrou aleasa, numita Moscova, este cumva unica in sistemul de transport urban din Milano, celelalte statii avand nume cat se poate de normale pentru un metrou din Italia: Repubblica, Montenapoleone, Crocetta, Famagosta, Amendola Fiera si altele de genul acesta. Au fost vizati deci acei pasageri care chiar doreau sa coboare la Moscova. Atata doar ca trenul lor a calatorit atat de repede incat au ajuns.. la Tokyo.

De asemenea momentul ales: luni dimineata, cand volumul de trafic cu metroul creste odata cu deplasarile locuitorilor si navetistilor catre locurile de munca si catre scoala, o astfel de transbordare transcontinentala avand rolul de a lovi drept in crestet pe cei care au avut “norocul” sa coboare la Moscova/Tokyo. Advertiserul a urmarit sa atinga un numar suficient de oameni incat sa poata fi realizata povestea demna de a fi transmisa pe cale orala, de asemenea sa poata fi realizat filmul si sa asigure relevanta, chiar cu riscul de a crea o stare de agitatie si stres in randul celor care urmau sa cada in capcana bine intinsa.

Dupa distractia de la fata locului a urmat bineinteles montajul iar filmul a fost gata pentru a fi urcat online si dat drumul sa se viralizeze. A ajuns deja la peste 400.000 de vizualizari deci este pe drumul cel bun.
La tua linea va cosi veloce?

 


 
Ti-a placut? Arata-l si prietenilor: